Prado Cafe dzień pracy





no i stało się! Coś, co wydawało mi się nieosiągalne nagle stało się prawdą. Chyba do końca nie wierzyłem, że stanę za barem u samego Sammego Piccolo.... tych parę godzin strzeliło okropnie szybko. Praca -  wymarzona! Rewelacyjny kontakt z klientem poprzez niski bar. Nawet padło pytanie czy nie chciałbym zostać nieco dłużej w Kanadzie ;)) jestem w stanie powiedzieć, że to tylko pasja łączy ludzi. Bądźcie pewni, że Sammy wpadnie kiedyś do Polski :)  ruch w kawiarni taki jaki mogłem sobie tylko wyobrazić. Jedyne co mi trochę przeszkadzało to, że nieco bardziej trzymam porządek ;)

z innej beczki - trzecia osoba mówiła mi o tym, że Robur E nie mieli takich samych doz - prawda - różnice czasami prawie 0,6g

technicznie - rewelacja - praca na singlach i blendach od 49th Parallel, wszystko do dripa powarzone w słoikach, warzony portafilter przed nasypaniem dozy, po nasypaniu, warzone po ekstrakcji - espresso mieszane łyżeczką. Załoga świetna - już się umówiłem na jakieś wyjście. Sam Sammy zorganizował cupping w czwartek w palarni.

jedno z najbardziej zaskakujących rzeczy jakie mnie spotkały w Vancouver to prezent jaki dostałem od Sammego...   jego tamper na którym wystartował na WBC, nie wiem dokładnie na których ale nie dbam o to... dla mnie to jakiś kosmos...  dostałem tamper.

Reg Barber C-ripple




to chyba wszystko na temat.


czuję się dowartościowany jako barista


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

kto?

Damian Durda - barista, trener, pasjonat. Uczestnik Nordic Barista Cup 2012, 2013; wolontariusz WCE, Nicea 2013; wielokrotny uczestnik Mistrzostw Polski Barista, Latte Art, Cup Tasting, Aeropress, Brewers Cup; organizator Toruńskiego Festiwalu Kawy 2012; organizator, współorganizator, patronat wielu eventów w Polsce (między innymi Mistrzostwa Polski Brewers Cup, Warszawa 2013; Rekord Bicia Guinnesa, Toruń 2013; Festiwal Kawy Specialty, Kamyk 2013; Mistrzostwa Polski LA, CT, CiGS, Kraków 2014)

co?

warsztaty, szkolenia, patronat

kontakt

kawopijcy@gmail.com