Warsaw

mija tydzień za tygodniem. dzień za dniem, który zawsze pozostawia po sobie lekcje do odrobienia. Mam stos ciekawych artykułów o kawie, których nie mam nigdy czasu i siły przeanalizować... ale przyjdzie na nie czas żeby je zjeść.


Warszawa - przy każdej kolejnej wizycie bardziej mi się podoba - kropka. Ma fantastyczny klimat, którym ciężko się znudzić. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zacząłem prezentacją w Lenivcu sylwetki Tima Wendelboe. Fajny skromny mini wykład na temat obróbki kaw, jego projektu Finca Tamana - głównie ukazanie kaw Specialty w innym świetle. Myślę, że się podobało :) potem drink bar w środku.... świetny. Następny mistrzowiskie miejsce i Kuba Kozłowski.... ile ten facet ma do powiedzenia to nie mieści się w głowie. Colombia? to taki najlepszy brew bar na świecie jaki potraficie sobie wyobrazić tylko wersja barmańska - cocktail bar... kosmos


następny dzień Mistrzostwa Polski Aeropress............. do teraz pluje sobie w brodę, że mój poziom skupienia w ważnych chwilach, wraz z momentem podniecenia kiedy słyszę dobrą muzykę  spada do zera. A szkoda. Póki co zadowalam się wejściem do pół finałów co i tak jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Mamy taki zwyczaj teraz z Mihem, że jak się witamy to oficela pod tytułem: "Witam serdecznie pół finalistę Mistrzostw Polski" - "Witam serdecznie drugiego półfinalistę"  :))))))))    dobrze. następnym razem finał :) - niezła reprezentacja Poznania swoją drogą - Kropka, Borys, Mihu i ja. Wielkie podziękowania należą się całej załodze Ministerstwa Kawy za organizację i zdobycie sponsora do Melbourne! Mega szacunek! wszystko sprawnie, gładko, profesjonalnie. Kto się tego nie podjął nie ma prawa narzekać bo mistrzostw pewnie by nie było, wylotu też nie.











odwiedziłem w końcu filtry mając możliwość wejścia za bar. Od roku się do nich wybierałem, raz odbiłem się od drzwi ale było późno.. świetne miejsce, dobrze że wysoki sufit, dobrze że lekki podest. Miejsce z typów 'must be there'! FILTRY!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

kto?

Damian Durda - barista, trener, pasjonat. Uczestnik Nordic Barista Cup 2012, 2013; wolontariusz WCE, Nicea 2013; wielokrotny uczestnik Mistrzostw Polski Barista, Latte Art, Cup Tasting, Aeropress, Brewers Cup; organizator Toruńskiego Festiwalu Kawy 2012; organizator, współorganizator, patronat wielu eventów w Polsce (między innymi Mistrzostwa Polski Brewers Cup, Warszawa 2013; Rekord Bicia Guinnesa, Toruń 2013; Festiwal Kawy Specialty, Kamyk 2013; Mistrzostwa Polski LA, CT, CiGS, Kraków 2014)

co?

warsztaty, szkolenia, patronat

kontakt

kawopijcy@gmail.com