Kaffeine

jakoś umknął mi ten fragment sylwestra i dni po nim... 





do 2 stycznia to tylko słyszałem o tej Kawiarni.... wiedziałem tylko że jest jedną z najlepszych i wiedziałem, że pracuje w niej Błażko Stempin.. od czterech lat zbierałem się żeby wybrać się z powrotem do Londynu bo zachwyt tym miastem nie stopniał nawet odrobinę.. Wchodząc ze znajomymi od razu gęba mi się zaśmiała jak zauważyłem jakże polski akcent w tej malutkiej kawiarni. I to jest właśnie to. Odpowiednie podejście człowieka doświadczonego, mały przytulny punkt, świetny sprzęt w środku z jedną z najlepszych kaw z palarni Jamesa Hoffmanna i Anette Moldvaer (On został Mistrzem Świata w 2007' roku Ona Mistrzynią Cup Tasting 2007') czyli Square Mile Coffee Roasters oraz doświadczeni Bariści. 

wystarczy by odnieść sukces.

Kawiarnia również mocno kładzie nacisk na jedzenie, które jest robione z produktów ekologicznych, tak samo jest z mlekiem świeżym organicznym.

Na barze Synesso Cyncra, vst 18g, Robur E, Anfim Super Caimano do bezkofeinowego epsresso. tamper wypukły. Błażko warzy dozy i uzysk. Bajka.

Red Brick którego w skład wchodzi:
30% El Cascajal (Guatemala)
30% El Majahual (El Salvador) 
30% Sertao (Brazil) 
10% Kagumoini  (Kenya)

Pełne, kompleksowe słodkie espresso z nutami pieczonych jabłek, dojrzałych wiśni i melasy z finiszem mlecznej czekolady i marcepanu



dostaliśmy od Błażka babeczki..... nigdy lepszych nie jadłem.















w międzyczasie jeszcze zajrzeliśmy do Tapped & Packed prześwietnej kawiarenki  gdzie na szyldzie wisiał rower :)     kawa mega, na ścianie aktualna doza temperatura i czas w tabelce :)
przechodziliśmy obok Prufrock'a ale właśnie się remontował więc pogadaliśmy chwilę i poszliśmy na browar. pis





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

kto?

Damian Durda - barista, trener, pasjonat. Uczestnik Nordic Barista Cup 2012, 2013; wolontariusz WCE, Nicea 2013; wielokrotny uczestnik Mistrzostw Polski Barista, Latte Art, Cup Tasting, Aeropress, Brewers Cup; organizator Toruńskiego Festiwalu Kawy 2012; organizator, współorganizator, patronat wielu eventów w Polsce (między innymi Mistrzostwa Polski Brewers Cup, Warszawa 2013; Rekord Bicia Guinnesa, Toruń 2013; Festiwal Kawy Specialty, Kamyk 2013; Mistrzostwa Polski LA, CT, CiGS, Kraków 2014)

co?

warsztaty, szkolenia, patronat

kontakt

kawopijcy@gmail.com