Gliwice... wiadomo KAFO!

Jak w domu. Paweł dzień wcześniej powiedział mi, żebym nie nastawiał się zbyt mocno co by się nie rozczarować... 

Odniosłem zaskakujące wrażenie jak gdyby każdy gość, który wszedł do kawiarni był jej częścią, wiedział jak ma się zachować. Była niedziela i ruch był spory. Rodzice z dziećmi, goście na szybką kawkę. Pyszne ciasta(brownie mnie zamiotło, choć ostatnio jadłem rewelacyjne w Bydgoszczy w landzie). Byliśmy z Maćkiem Megasem z Krakowa, dojechał jeszcze Pluciak. Wypiliśmy sporo kawy i herbaty. Paweł przyjął nas naprawdę wspaniale! Dzięki!

Tak. To moja ulubiona kawiarnia...



























0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

kto?

Damian Durda - barista, trener, pasjonat. Uczestnik Nordic Barista Cup 2012, 2013; wolontariusz WCE, Nicea 2013; wielokrotny uczestnik Mistrzostw Polski Barista, Latte Art, Cup Tasting, Aeropress, Brewers Cup; organizator Toruńskiego Festiwalu Kawy 2012; organizator, współorganizator, patronat wielu eventów w Polsce (między innymi Mistrzostwa Polski Brewers Cup, Warszawa 2013; Rekord Bicia Guinnesa, Toruń 2013; Festiwal Kawy Specialty, Kamyk 2013; Mistrzostwa Polski LA, CT, CiGS, Kraków 2014)

co?

warsztaty, szkolenia, patronat

kontakt

kawopijcy@gmail.com