Targi Horeca Kraków

Spróbuję nie rozpisywać się wzniośle, jak to pięknie i cudownie było ale było.

    Środa w podróży z Michałem Plutą, krótka przerwa na lunch (polecam zielone centrum koło Wrocławia), przesyłka do oddziału dostarczona. Podróż długa i bezczelnie śmieszna :)

    Dojechaliśmy do Bielska Białej na pokaz koło godziny 17.00. Krótki, bo dwugodzinny pokaz/warsztat na temat kawy- segment specialty, ocena ziaren, espresso, spienianie mleka, podstawy latte art. Około 40 uczestników. Wszyscy żywo zainteresowani, świetne prowadzenie Michała i moje uzupełnianie. Dobra kooperacja. Szybka kolacja w Cubusie i do Krakowa. 



   Wyjechaliśmy mocno spóźnieni, dotarliśmy do Maćka Megasa, porozmawiałem ze starym przyjacielem (cały czas droczę się na niego za to, że jak wygrał Best Barista Vergnano to mi nie odpisał na moją wiadomość :P hahahha :) )...

Pro Infuzja "Latte art" i "Magic Box" Competition !



    Czwartek od rana pomagaliśmy przy backstage'u, Basia, Michał, i Leszek sędziowali Latte Art, w którym wygrała Natalia Bogowska z kawiarni Trybunalska z Lublina! Super!

pełną relacje znajdziecie na https://www.facebook.com/events/560461330686206/permalink/578759885523017/


Eliminacje do Mistrzostw Polski Barista 2014 - region małopolski



     Dobrze było zobaczyć całą kawową rodzinę. Filip Bartelak przywiózł Slayera i każdy z nas miał możliwość trochę się na nim pobawić. Zobaczyłem również nowe opakowania od kaw z Profi Coffeeciency :P generalnie było dużo nowych postaci, takich jak Filip Jędrasik, Leszek Bartelak, Krzysztof Porada, Artur Barabosz czy Barbara Zyzało i Katarzyna Szparagowska. :))))))))) świetni ludzie Ci od kawy!


   Skromne wyjście wieczorem i rozmowy w Labie i do domku bo piątek stres - eliminacje do Mistrzostw Polski Barista 2014. Ja również byłem przejęty - Kasia pozwoliła mi być razem z Marcinem podczas przygotowań - zaszczyt! Błażej, Michał, Filip, Ela i ja spinaliśmy, żeby wszystko hulało jak trzeba - mam nadzieję, że nie zostawiliśmy po sobie złych wspomnień i było przynajmniej poprawnie! Ja jestem szczęśliwy widząc jak to wszystko wyszło! 

    Kasia zrobiła "poduszkę powietrzną" polegającą na 80% mieleniu właściwym pod espresso i 20% mieleniu pod dripa z tej samy kawy naturalnej z Etiopii. BOOM! soczyste, słodkie, świetnie zbalansowane truskawkowe z migdałowym aftertastem szoty... pycha! Kawa Basi Szparagowskiej Amaro Gayo od Konrada Oleksaka również mnie powaliła na kolana! Bomba! Zalewanie Kasi sokiem z wyciśniętych pomarańczy przez zmieloną kawę na zmrożone truskawki.... wow! 
    Muszę tutaj wspomnieć o rewelacyjnym występie Izy Otręby pracującej dla Golden Fruit prowadzonej przez Aleksandra Masny! Iza - świetna robota!!!

   Ciężka podróż, podczas której wypiliśmy dwa dripy na stacji i ze dwa energetyki....fuj... ale czasami tak trzeba. i tak zasnąłem. 





















jutro dalej o camerimage i rekordzie :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

kto?

Damian Durda - barista, trener, pasjonat. Uczestnik Nordic Barista Cup 2012, 2013; wolontariusz WCE, Nicea 2013; wielokrotny uczestnik Mistrzostw Polski Barista, Latte Art, Cup Tasting, Aeropress, Brewers Cup; organizator Toruńskiego Festiwalu Kawy 2012; organizator, współorganizator, patronat wielu eventów w Polsce (między innymi Mistrzostwa Polski Brewers Cup, Warszawa 2013; Rekord Bicia Guinnesa, Toruń 2013; Festiwal Kawy Specialty, Kamyk 2013; Mistrzostwa Polski LA, CT, CiGS, Kraków 2014)

co?

warsztaty, szkolenia, patronat

kontakt

kawopijcy@gmail.com